Ø Επιδιώκουμε την ΕΝΟΤΗΤΑ στον Κλάδο μας απέναντι στα κοινά προβλήματα.

Ø Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή των πολιτικών που οδηγούν στη διάλυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και την εξόντωση του Εκπαιδευτικού.

Ø Αποζητούμε την απαλλαγή του κλάδου από τις συνδικαλιστικές παρατάξεις που είναι δέσμιες κομματικών συμφερόντων προκειμένου να αλλάξει πλεύση το συνδικαλιστικό κίνημα, να πράττει και να φέρεται αδέσμευτα και αγωνιστικά ενάντια στις μεθοδεύσεις των κυβερνητικών επιλογών.


Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Υπουργός: Οι «μάχιμοι» εκπαιδευτικοί δεν θα αξιολογηθούν θα αξιολογούν


Θα καταργηθεί το Προεδρικό Διάταγμα 152 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Το τι θα γίνει με την αξιολόγηση του  υπόλοιπου εκπαιδευτικού προσωπικού  -πλην των 20.000 στελεχών- δεν είναι θέμα που το συζητάμε. Δεν είναι θέμα. Το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό θα πάρει μέρος στην αξιολόγηση των στελεχών, θα πάρει μέρος στην αυτοαξιολόγηση του σχολείου. Ας δούμε όλα αυτά τα αποτελέσματα, ας τα μελετήσουμε κλπ και θα δούμε ποιο θα είναι το επόμενο βήμα. Δεν ξέρουμε. Δεν σημαίνει ότι όταν ολοκληρωθούν αυτά πάμε στους εκπαιδευτικούς. Δεν είναι αυτή η σειρά. Μπορεί να ξαναπάμε στις αυτοαξιολογήσεις.
Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, στη σημερινή συνέντευξη τύπου,  απαντώντας σε σχετική ερώτηση του esos.
esos: Στο θέμα της αξιολόγησης, πείτε μου θα καταργήσετε το προεδρικό διάταγμα 152 το οποίο εξακολουθεί να είναι σε ισχύ; Θα ξεκινήσετε από τα στελέχη εκπαίδευσης, τα 20.000 στελέχη όπως προαναγγείλατε; Με τους μάχιμους τι θα γίνει; Θα αξιολογηθούν οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί που είναι στην τάξη;
Και εάν θα εξακολουθεί να ισχύει η αξιολόγηση που έχει γίνει ήδη σε πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς με την προηγούμενη κυβέρνηση;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Επειδή είστε πολύ πεπειραμένος και πολύ γνώστης θα μπορούσα να απαντήσω ναι, ναι, ναι, όχι, ναι. Έτσι δεν είναι; Γιατί ξέρετε τις απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά. Τι εννοώ; Είναι σαφέστατα αυτά που έχουμε πει.
Είναι απολύτως σαφή. Πρώτον, θα υπάρχει αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Αυτή η αυτοαξιολόγηση θα δούμε πώς θα σχεδιαστεί και προφανώς αυτό σημαίνει ότι δεν ισχύει το προηγούμενο προεδρικό διάταγμα.
esos:  Δηλαδή θα καταργηθεί;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα καταργηθεί με την δημιουργία του καινούργιου. Καταλάβατε. Εξ ορισμού.
esos: Το έχουμε ξανακούσει κ. Υπουργέ.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Αν το έχετε ξανακούσει χαίρομαι ότι κι άλλοι σκέφτονται το ίδιο με εμένα. Αλλά από την παρούσα ακόμα καλύτερα. Σημαίνει ότι όλοι μας είμαστε ομογενοποιημένοι τότε. Με συγχωρείτε, επειδή γνωριζόμαστε έχω και τη δυνατότητα να το κάνω αυτό.
Καταργείται το προηγούμενο. Διαμορφώνεται ένα καινούργιο με στόχο αυτά που σας είπα. Τώρα, εκεί μέσα θα υπάρχει και η αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης. Το τι θα γίνει με το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό, δεν είναι θέμα που το συζητάμε. Δεν είναι θέμα. Το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό θα πάρει μέρος στην αξιολόγηση των στελεχών, θα πάρει μέρος στην αυτοαξιολόγηση του σχολείου. Ας δούμε όλα αυτά τα αποτελέσματα, ας τα μελετήσουμε κλπ και θα δούμε ποιο θα είναι το επόμενο βήμα. Δεν ξέρουμε. Δεν σημαίνει ότι όταν ολοκληρωθούν αυτά πάμε στους εκπαιδευτικούς. Δεν είναι αυτή η σειρά. Μπορεί να ξαναπάμε στις αυτοαξιολογήσεις.
Μπορεί χιλιάδες άλλα  πράγματα. Γι’ αυτό λέμε ας τα κάνουμε αυτά χωρίς άγχος, χωρίς κυνήγι μαγισσών και είμαι σίγουρος ότι σε αυτό θα βοηθήσετε, πραγματικά σας θέλουμε να βοηθήσετε και ας δούμε τα αποτελέσματα και ας δούμε τι θα βγούνε από τα αποτελέσματα.
Εγώ νομίζω ότι θα βγούνε εξαιρετικά ενδιαφέροντα και θετικά σημεία. Εξαιρετικά ενδιαφέροντα και η κοινωνία θα καταλάβει γιατί άντεξε το σχολείο τόσο καιρό. Γιατί είναι ένα από τα παράδοξα. Πώς κατέρρευσαν τόσοι πολλοί θεσμοί και το σχολείο άντεξε όρθιο; Τα πανεπιστήμια, τα ΤΕΙ με όλα τα προβλήματα;
Σημαίνει ότι κάτι γίνεται εκεί το οποίο δεν γνωρίζει η κοινωνία. Να λοιπόν ένας τρόπος να τα γνωρίσει.
πηγή: esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου